keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

#1 Rakkain esine

Haasteen ensimmäinen kuva, rakkain esineeni, oli suhteellisen helppo valita.


  Toki minulla on useampi rakas esine, mutta kaipa se ykkönen on kuitenkin tuo kuvan enkeli. Olen saanut sen vastasyntyneenä suojelemaan matkaani. Enkeli on selvinnyt mm. tulipalosta. Toinen siipi on murtunut keskeltä kahtia, puuttuva pala on hävinnyt jonnekin. Myös kirjan oikeanpuoleisista sivuilta on osa tippunut pois. Enkeli on kuin minä: kovia elämässään kokenut, mutta silti kuitenkin pystyssä, tosin sirpaleisena. Selviämme mistä tahansa.

Kuvan kivialustan olen saanut äidiltäni. Käytän samanlaista myös juoma-alusena sohvapöydällä. Kivet on kerätty muistaakseni Pohjois-Norjasta. Ihan huiput! :D

Vilin rakkaimmat esineet taitavat olla kuvan kaksi palloa. Niillä pikkunen leikkii joka päivä.


 "Tässä olen minä, Vili, ja minun parhaimmat ja hienoimmat palloni!"


                                                    "Älä karkaa mihinkään!!"


Klikkaa haasteeseen: Neljän viikon sisustuskuva haaste

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti